Våffeldagen.

Imorgon är det fredag och våffeldagen! Det glömmer ni väl inte bort? Vi ska baka våfflor med barnen, gott gott! Efter skolan ska vi följa med A & L hem, två volontärer som finns på skolan. Vi sover över hos dem eftersom de bor i Fuengirola centrum och på lördag morgon åker vi alla fyra till Marbella tillsammans! (Om jag inte blir sjuk) Detta ser jag verkligen fram emot! På fredag kväll planerar vi att gå ut och äta tapas, spanien är ju känt för sina tapas och vi har fortfarande inte provat på det en enda gång så det blir det ändring på imorgon!
Hinner jag inte skriva imorgon så blir det en uppdatering på lördag kväll eller söndag.
Hoppas ni får en toppenhelg! Jag saknar er alla därhemma! ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Falk

Hej Maria



Det är såå kul att följa dina äventyr i Espania. Tråkigt att du inte känner dig riktigt pigg.. hoppas du kryar på dig. Här hemma rullar de på som vanligt.

Ha de bäst och va rädd om dig.

Kram Ann-Charlotte m familj

2011-03-24 @ 22:00:27
Postat av: Anita Lilja

Hoppas du känner dig lite piggare nu så du kan följa med till Marbella.

Vi har ätit våfflor ikväll.

Kram från mamma

2011-03-25 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0