Handledarmöte

Dagen började med frulle på Johans Cafe med A, E och V. Jag börjar nästan bli lite stammis där nu känner jag!
Sedan fixade jag och E massa med vårt examensarbete innan det var dags för handledning vid 13.
Första mötet med vår handledare och jag är SÅ nöjd! Ulla som hon heter har precis börjat jobba för vår skola, tidigare jobbade hon som fsk-lärare på en förskola. Det innebär att hon är lite mer på samma nivå som oss studenter. Hon sitter inte uppe på sin höga häst och tycker och tänker om något som hon egentligen inte vet något om. Hon lyssnar på oss studenter och vet vad vi pratar om eftersom hon nyss kommer från "den riktiga världen".
Bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0