En grå dag.

Idag har det regnat konstant hela dagen vilket innebär att vi har varit inne med barnen HELA dagen.
De går inte ut med barnen på förskolan när det regnar och följer alltså inte regeln "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder".
Nu är jag helt slut, ljudnivån har varit på tok för hög hela dagen, barnen har haft massor med spring i
benen eftersom vi bara varit inomhus och jag har ont i min visdomstand som för övrigt hållt mig vaken inatt.
Hoppas det blir en bättre dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

fy fasiken, jag vet hur det är med att hålla barn inne en hel dag. Konstiga påhitt kan jag känna, haha. Surt med visdomstanden, min växer just nu med. Det gör ju så ont=( På måndag ska jag, G och Vega till Rasmus och fika, trevligt=) Men vi kommer sakna dig. puss på dig min ko.

2011-03-09 @ 20:48:48
Postat av: sara

jobbigt!! Jodå jag trivs helt ok...väldigt rörigt då de inte har samlingar eller något styrt i princip...jag är sjukt stressad över lenas besök när de riktiga rutinerna saknas...plus att walle har ont:( ska till doktorn imån...

2011-03-10 @ 17:21:48
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0