Måndag.

Idag är det måndag och måndagar brukar ju vanligtvis vara lite ångestladdade.
Första dagen på veckan och massa dagar kvar tills man får lite helg och ledigt igen.
Men denna måndagen var helt ok, jag var "LEDIG"! Inget jobb bara lite plugg som skulle göras.
I korta drag såg min dag ut såhär.
Chockvaknade av väckarklockan (man kan ju inte sova bort en hel dag).
Pluggade och åt frukost och tog sedan en promenad till hovslätt för lite kvlitetstid med mami (hej mami!)
Sydde in kuddfodral till soffan, vi råkade köpa för stora men flitig som man är så var det lätt fixat.
Fikade lite (ingen kaka) och åt sedan lunch.
Sedan skulle mami till jobbet och jag skulle hem och fortsätta plugga så det var bara till att traska hem igen.
Annars så har jag lagat mat, Medelhavskyckling YAMMI!, diskat 2 diskberg och sedan mest tagit det lungt.
Med andra ord, en helt ok måndag. Hur har ni haft det? vore kul om någon otippat skulle svara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0