Trevlig lördag.

God afton vänner! Här kommer ett lite quickyinlägg för strax ska vi kolla på film, The social network.
Idag har jag och Sillen varit på torget, blåsigt och dannt men med bra sällskap så blev det kul ändå,
köpte bullar, pärlhyacint och tulpaner. Jag ÄLSKAR tulpaner, de är så fina!
Efter det blev det fika med min babe, Sillen och Henke.
Annars så har det varit fixardag idag, jag har slängt så mycket skit! Riktigt skönt faktiskt. Nu är det städat och fint.
Jag och R belönade oss med mat på Salotto eftersom vi varit så duktiga. Skitmysig restaurang, och prisvärd!!
Jag åt lite olika tapas och R åt oxfile..sen blidde det lite pannacotta och chai latte också. Smarri smarri!
Happ, det var dagsrapporten från mig, chipp o hej!

Kommentarer
Postat av: sara

sötnöt <3

2011-02-06 @ 23:27:09
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0