Inga mer updates på ett tag.

Hej där!
Jag ser att några tappra läsare fortfarande är inne och kikar här varje dag, kanske i hopp om något kul att läsa. Jag tänkte mest ha bloggen som en dagbok under tiden jag var borta. Nu när jag är hemma igen så kommer aktiviteten här vara superlåg om ens befintlig. Kan hända att jag råka uppdatera någon gång om jag har något extra kul att berätta eller om jag åker iväg på någon ny resa. Den som lever får se! Nu "stänger" jag dagboken för denna gång.
Puss o kram på er! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: johannasitalien

Vilken fin klänning!

Ja det är taranto och ett ställe i spanien som har denna märkliga tradition. Då var det väl Malaga :)

2011-04-26 @ 08:41:33
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0