I´m coming home.

Dagen är här. Onsdag. Imorgon är det torsdag. Imorgon åker vi hem!
Idag har vi varit på Miramar och shoppat det sista som ska med hem, 3 flaskor sprit för 14 euro är inte så illa! :)
Har även hunnit med att fånga den sista solen vid poolen, packa, och ätit "den sista måltiden" som bestod av grillat lamm, tomat och grönsaker. Åh så gott det var, får mig att längta lite extra till många grillkvällar på balkongen i vår/sommar.

Nu ska jag ringa ett sista skypesamtal till R, nästa gång vi pratar är jag i Sverige igen. Jag har varit väldigt glad över skype här nere kan jag säga, även om det hackar ibland så har jag kunnat ha daglig kontakt med min nära utan att det har kostat ett ruttet korvöre.

Imorgon får ni hålla i hatten, för då är jag hemma igen! (15.00 landar planet)

 

 


Kommentarer
Postat av: Shelley

Hoppas resan går bra!! :) jag hoppas också att vi ses på skolan någon dag framöver :) och om vi inte gör det tycker jag allt att vi kan ses över en fika eller ta någon promenad!! :) kramar

2011-04-14 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0