Tapas!

Idag har vi för första gången sen vi kommit hit ätit tapas, äntligen! Alla de andra gångerna som vi tänkt äta just tapas så har det skitit sig. Jag provade på 3 olika, rysk sallad, kycklingcurry och färsfyllda paprikor. Tapas är verkligen perfekt för sådana velpellar som jag. Brukar ju ha svårt att bestämma vad jag ska äta när vi är ute och nu kan jag välja flera olika..och är det någon som smakar extra gott så kan jag köpa en till! Perfekt!
Var även en liten sväng på tisdagsmarknaden när vi hade lunchrast, hittade en superfin ring!
Eftersom vi haft tisdagsmöte idag så gick vi hem, brukar göra det på tisdagarna, vi gick in och ut ur några affärer och det hela slutade med 4 par nya trosor. Jag vet inte hur många trosor jag köpt sedan jag kom hit men de är så sjukt billiga och snygga (1euro) så jag var bara tvungen. Får rensa lite i troslådan när jag kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0