Övningskört.

Idag har jag "övningskört" hem från förskolan. Ska ju fr.o.m onsdag köra mig, E och barnen till och från förskolan/skolan varje dag så idag fick jag prova på den spanska trafiken för första gången. Det kändes lite ovant att köra en stor jeep i ett nytt land, i en ny stad, med mycket trafik, folk, smala vägar och branta backar..men det gick bra!! Som tur är så kommer vi ha en mindre bil sedan att köra med men det är ändå nervöst att ha ansvar
för någon annans bil och barn, men det kommer säkert gå bra! Nu ska jag fortsätta med min sånglåda som jag skall ha på samlingen imorgon. Eftersom barnen är tvåspråkiga och många har dålig svenska så är det viktigt med mycket sånger och läsning m.m.

Kommentarer
Postat av: C

Så som du kör kommer det gå kanoners! :)

2011-03-14 @ 20:09:54
URL: http://liljaonline.se
Postat av: Patricksina

Enjoy your website very much. Good job!

2012-07-04 @ 13:06:23
URL: http://patricksina.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0