Miramar.

9 timmar, ungefär så lång tid har vi varit på köpcentret Miramar idag. Det känns i fötterna vill jag lova!!
Jag och E har fyndat en hel del, kanske tar lite bilder och lägger upp imorgon. I köpcentret finns det ett munkcafé med MASSA olika munkar (donuts) både stora och små. mums mums mums!!!
Vi köpte 6 små munkar för sammanlagt 2 euro (ca20 skr) och smaskade i oss. De var lika goda som fina, titta bara!

Inne i köpcentret fanns det en djuraffär där de bl.a. sålde hundvalpar och kattungar. rent djurplågeri om ni frågar mig! Små små ludna hundvalpar som busade i ett "akvarie" och en liten kissunge som låg och sov i sin toalett.
Kan det någonsin bli normala efter att ha fått en sån start i livet? Sitta i en liten glasbur där flera tusen människor går förbi varje dag och knackar på rutan. nej, usch, jag gillar det inte!

Miramar hade öppet till 22 men sista bussen till Fuengirola gick vid 20.15 så den tog vi. Sedan fick vi byta buss i stan för att ta en ny upp till Mijas, därifrån skulle vi gå hem. Och vad vi gick, vi gick vilse 3(?) ggr och jag trodde aldrig vi skulle komma hem....vi kom iallafall hem till slut, tack o lov! Nu ska jag nana så jag är pigg och utvilad tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ne, då är det inte samma... Jag är på den lilla jämte som inte behövde flytta till det stora... Hade de inga rutiner där heller?? Aja... Jo, Walle mår bättre nu, mycket sällskapligare..hm..? Hur har ni det?? Hälsa erika! Kramar

2011-03-13 @ 09:00:37
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Hur jävla söt får man vara på den bilden? jeeses! =D

2011-03-13 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0