Marbella.

Svullnaden gick ner mer till ögat igår så jag stannade hemma från vfun. Vilade en stund och sedan åkte jag och M till sjukhuset, hon tyckte jag såg för svullen ut. Jag hade inte med mig mitt europeiska sjukförsäkringskort så jag fick betala 42 euro för att komma in till doktorn. Nu har jag lärt mig läxan att ALLTID ta med det där kortet...
Förstod inte riktigt vad som var felet på mig men jag fick nya tabletter och ny kräm. Det gamla jag hade köpt skulle jag inte använda.
Får inte sola när jag äter tabletterna, lätt att undvika solen här nere...men jag får göra mitt bästa.
Eftersom jag inte var sjuk typ feber eller liknande så hängde jag och E med A&L hem. Vi satte oss på deras balkong, vilken utsikt! ca 10 meter från havet och inget som skymmer utsikten. Åt lite kex, ost, jordgubbar och godis. De drack vin och jag pepsi eftersom jag äter mina starka tabletter. På kvällen åt vi på en indisk restaurang. Gotti gott gott.
Sedan gick vi hem till dem igen, de var partysugna så de gick ut och jag stannade hemma och sov. Lite pensionrsvarning jag vet men jag känner att det är bättre att jag är pigg idag när vi ska till Marbella! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0