Hårsalong.

Idag var det "hårsalong" på förskolan. Det är alltid lika poppis när barnen får pilla, kamma och sätta upp toffsar i fröknarnas hår. Personligen tycker jag det är väldigt skönt att bli pillad i håret också så det var ju helt ok. Så där ute på gården satt vi, jag och E, solen värmde i våra ansikten och barnen gjorde oss fina i håret. Lövely! :)
Vädret har varit fint idag, strax under 20grader och sol. När vi kom hem öppnade jag balkongdörren och ställde dit en stol i dörröppningen, satte på mig i bikini och somnade. När jag vaknade hade jag en välkommen bikinirand. YEY!
Har varit ute och gått en sväng också, själv denna gång eftersom E var trött och sov. Gick upp till Mijas och tillbaka och kom precis hem innan det blev mörkt. Nu har jag planerat lite inför morgondagen då det är dags för gymnastik med barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0