Gårdagens fynd.

Här har vi gårdagens fynd. Det blev lite lagom shopping om jag får säga det själv.
♥ En västlikande t-shirt grej.
♥ En randig tröja med spets och dragkedja från mitt älskade H&M
♥ Höga marinblå shorts, också de från H&M. (Har du åkt ända hit för att shoppa på H&M sa pappan i familjen där vi bor. Ja vadå?)
♥ En ögonmask. Asbra att ha när man vill sova på flyget, så slipper man kväva sig själv med en jacka över huvudet.
♥ En beige bh. Ja, det är lite tantfärg men ändå så jäkla bra. Lyser inte igenom en vit t-shirt eller linne. KÖP om du inte har en sån!
♥ Våtservetter som doftar "fresh cotton". Hur fresh låter inte det då? Bra för mig som tvättar händerna jämt.
Köpte en ljusblå skorta också med skärp. Kommer kanske bild på den vid senare tillfälle.


Nu ska jag hoppa på crosstrainern en sväng så jag inte ser ut som en valross i dedär shortsen i sommar.

Kommentarer
Postat av: sara

snygga kläder:) Ne, jag känner att det kommer bli krångligt att få göra mina uppgifter till examensarbetet...meen....de kan ju inte motarbeta mig eller? lena kommer på onsdagen den sista veckan... :/

2011-03-13 @ 20:30:49
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0