En vanlig typisk dag.

Idag har det varit en såndär typisk vanlig dag.
Vfu, hem, upp på rummet och uppdaterar sig genom internet om vad som händer i världen. Äta, interneta igen, träna, duscha. SLUT! Så ses alltså en typisk vanlig dag ut.
Idag körde jag till förskolan för första gången också, skulle ju egentligen gjort det förra veckan men bilen strulade, nu är den dock fixad igen. Kärningen gick kanon och jag fick beröm av E för att jag var så duktig.
Imorgon är det "tisdagsmarknad" här i Fuengirola och vi ska dit en sväng. Vi har blivit varnade att det finns mycket snattare där så det är små pengar och uppmärksamhet som gäller.

Jo föressten, Cinna, du vet den där matlådan som jag och R fick med oss hem när vi varit hos dig och satt ihop garderoben? Den med lövbiff och pasta m.m. Den var jättegod och jag blir gärna hembjuden till dig på en sådan måltid när jag kommer hem!! :) (Maten här i Spanien är ganska tråkig och smaklös vilket gör att man drömmer sig bort ibland)

Kommentarer
Postat av: R

Haha du kom ihåg ;)

2011-03-22 @ 17:12:25
Postat av: Cinna

Självklart ska vi äta det när du kommer hem! Jättekul att du tyckte om min mat. Det är mycket ovanligt att jag får beröm för mat så jag är väldigt glad idag.

Hoppas du har det bra där och inte längtar hem för mycket. Det ser väldigt härligt ut på bilderna!

2011-03-27 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0