Det läker fint.

Så var jag alltså inne på fjärde praktikveckan, tiden går otroligt fort och det är ju tur det..för även om vi har det jättebra här så längtar jag hem!
Idag har vi varit på stranden med barnen och plockat snäckor, jag måste ju fortfarande passa mig för solen så jag har haft på mig ljusa jeans, ljus långärmad skjorta, stor solhatt och solbrillor. Kände mig som en riktigt kobojsarkvinna där ett tag. Svullnaden på ögat har gått ner mycket och är nu nästan obefintlig och skorpan håller på att läka den också. Den håller på att lossna lite smått i kanterna och jag ska INTE pilla på den. Nej, nej nej!
Nu har vi jobbat lite med exarbetet och om en stund kommer en bekant till E som bor här i Fuengirola hit på besök.

Förresten! Idag var det för första gången sen vi kom hit mörkt när klockan ringde på morgonen, kändes mycket konstigt. Jag var även först ner i köket i morse, det har inte heller hänt innan. Det märks att det är första morgonen med sommartid och att alla är lite trötta. Är ni det där hemma också?

Kommentarer
Postat av: R

Skönt att höra att det blir bättre hjärtat!

2011-03-28 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0