Carola.

186 kalorier brände jag och Carola idag. Jag brände och carola sjöng. Det var najs.

Efter det blev det en dusch och sedan åkte vi ivög för att äta på en "buschrestaurang". Det var inte lätt att hitta dit, steniga och gropiga vägar, branta backar både uppför och nedför. Tillslut hittade vi iallafall dit. Restaurangen bestod av ett rum och en terass. Det stod en man där utanför och grillade kött. Tyvärr så var det för mycket folk så det blev ingen mat där för oss idag men vi skall förhoppningsvis boka bord och försöka äta där en annan dag.
Sjukt att så mycket folk hittar till en sån liten och gömd restaurang men den var tydligen väldigt poppis.
Vi åkte vidare och hittade en annan restaurang med utomhusgrill. Vi beställde lite olika sorters kött som grillades precis ute bredvid oss på terassen. Det är inte alltid man kan titta på när de lagar ens mat! :)
Kan också stolt säga att jag åt 5 oliver! Jag som inte ens brukar gilla oliver, idag var det faktiskt helt ok. Antar att de smakade annorlunda eftersom de är gjorda här i Spanien och inte gått igenom massa skit i andra länder innan de konserveras och säljs.

Ikväll har vi tittat på sällskapsresan 1 och 2. Kul med lite retrofilm, är ju inte så ofta man tittar på det annars.

Nu skall vi plugga lite och sedan nana. Imorgon är det dags för en ny dag på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0