Ännu en regning dag.

Denna dag har varit nästan lika regnig som igår vilket innebar en hel innedag med barnen. Har dock gått bättre idag än igår. Barnen fick skruva isär en gammal cdspelare och titta i den vilket de tyckte var skitkul! De börjar också ty sig mer till mig och E nu när vi börjat känna dem bättre. De spansktalande barnen blir lite uppgivna när jag inte förstår vad de säger och tvärtom bara. De är så söta! :)
Idag har vi också varit en sväng på ett stort köpcenter här i Fuengirola. det var 4 (?) våningar stort och med massa
affärer, vi ska dit igen på lördag och förhoppningsvis spendera hela dagen där:)
Har också hunnit med en sväng på crosstrainern ikväll, 181 kalorier brände jag! Inte så pjåkigt va?

Kommentarer
Postat av: Anita Lilja

Nu har jag läst. Alltid lika roligt. Nu ser du också att jag kan skicka en kommentar. Puss o kram o godnatt.

2011-03-10 @ 22:35:34
Postat av: sara

de e ju på tornfalken....?

Jag var hos veterinären med han nyss...45 min tog det för dem att undersöka stackarn....han har ett sår i örat och det har runnit massa sekret i örat som bildat en stor klump....hon kunde inte se trumhinnan ens i örat...så jag har fått medicin till honom som han ska få i tio dagar...och vi ska försöka lösa upp klumpen med rengöring morgon och kväll varje dag i en vecka...sen ska vi på återbesök...usch stackarn...var livrädd och hade så ont! flämtade och hade sån panik!:(

2011-03-11 @ 17:22:42
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0