Trött.

Trött trött trött är jag nu. Promenaden hem idag tog verkligen musten ur mig, kan bero på att det var så varmt...
Idag har vi fixat lite presenter, dels till familjen vi bor hos och dels till barnen på förskolan. Imorgon är det våran näst sista dag! Känns väldigt skönt samtidigt som det känns vemodigt. Jag har ju trivts jättebra, både med barnen och personalen. Samtidigt har det varit slitigt, 20 barn i åldrarna 3-5 fördelat på 2 vuxna är inte ok om ni frågar mig.
På fredag ska vi bjuda på glass och ge barnen en korg med plastfrukt och plastmat som vi köpt idag. De har ett litet låtsaskök men inget att "laga" där så detta blir nog perfekt! :)

Imorgon är det också exakt en vecka till jag åker hem. Jag längtar efter R & H, min familj och mina vänner, svensk mat och att dricka vatten direkt ur kranen. A-fil och mycket mycket mer, jag har haft en underbar tid här i Spanien men nu vill jag hem!

Kommentarer
Postat av: becca

och jag vill ha hem dig! :)

2011-04-07 @ 08:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0