Home sweet home.

Hej svejs!
Kanske skulle berätta att jag är hemma för er som jag inte pratat med :) Resan hem gick bra även om landningen var lite guppig. Vi fick vänta ca 7 timmar i sthlm innan bussen gick hem, som tur var så befann sig min kära bror i huvudstaden pga jobb. Vi åt en god middag, det blev chinabuffe med friterad banan och glass till efterrätt. Underbart! Sedan tog Ch med oss till "pressklubben" som är en ölbar. Tror bestämt att de bara hade belgisk öl där. Då kanske ni undrar vad fanken jag gjorde där, jag som inte ens dricker öl!? Jo, jag frågade bartendern om han hade något som inte var så "öligt" och ja, det hade han! En belgisk äppelöl som vi fick serverad i vinglas. Smakade mycket bra, ungefär som en äppelcider fast inte lika söt och med yttepyttelite ölsmak. Mycket gott! Sedan gick vi till Ch´s hotell, han jobbade lite och jag och E kollade på lyxfällan innan vi begav oss mot stationen och bussen hem. Bussresan var lång med mycket vägarbeten och åksjuka vilken förstörde min sömn. Men det gjorde inget för tillslut fick jag ju komma hem till Min R som väntade på mig på stationen, 3.25 en fredagmorgon. Det är kärlek det! ♥

Idag är allt som vanligt igen, vi har fått sova ut båda två, ätit en god frukost (a-fil) och varit en sväng på torget. Har köpt massa fina tulpaner i olika färger. Nu är jag hemma, det är vår och det är underbart!


Kommentarer
Postat av: sara

gilla massa!

2011-04-19 @ 09:37:11
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0