Jag fick spunk.

Fick ett mejl idag från norweigan, vårt flyg hem hade fått ny tid vilket innebar att vi inte skulle hinna med flyg nr2  (byte i Oslo). Jag ringde upp, 30 minuter i tekefonkö och sedan en norsk tjej som hjälpte mig. Vi hade lite
svårt att förstå varandra ibland, förstår inte att det ska vara så svårt att förstå folk från vårt grannland!?
Iallafall..efter lång telefonkö med massa countrymusik och ett litet snack med norskan så löste sig allt. Hon bokade om oss på ett nytt flyg som går hem samma dag, utan mellanlandning dessutom. Hurra!
Nu ska jag iväg på laptopfodralletning. Känner inte att jag vill släpa med mig min fetingdataväska som bara den
väger (säkert) 5 kg.
Ikväll ska jag laga till något riktigt gott till min gubbe, kättfärspiroger ala Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0