Inte packat.

Här sitter jag. Imorgon går bilen till Sthlm, på lördag morgon går flyget till Spanien/Malaga och jag har inte börjat packa. Packa tidigt är inte riktigt min grej, jag menar, oftast så behöver man ju de grejjer man packat ner och då blir det jobbigt om det redan ligger i en väska. Nej, bättre o packa i sista stund! :)
Nu ringde min vän M och ville ut o bränna lite fett, givetvis tackade jag ja. Ska passa på att försöka hitta ett laptopfodral och handla lite mat under fettbränningsrundan.
Bjussar på en liten bild från i höstas som inte har något med inlägget att göra. För visst är det alltid roligare att läsa om det finns en liten bild till? Tycker jag iaf.


Kommentarer
Postat av: märta

åhh vännen.. hoppas du får det underbart=) o ta hand om dej.. Bonnie växer o vet du ska få känna på hennes äppelkinder direkt när vi får komma hem=) bara så du vet så är jan banan min sambo kyss

2011-03-03 @ 22:48:22
URL: http://pleppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0