Smart eyes.

Så har jag då äntligen beställt ett par glasögon, det blev ett par guldiga lite pilotliknande bågar
som jag köpte på smarteyes, en glasögonbutik som ligger på östra storg ung. mittemot McDonalds.
Alla bågar med enkelslipade glas kostar 995:-, oavsett vilken båge man väljer, jättebra!
De har inga märkesbågar utan kör bara på deras egen design, därav priset, men det fanns
massa snygga bågar och det var bra service.
Hoppas nu verkligen att jag kommer trivas i dem, har ju haft problem att hitta ett par glasögon som jag trivs i. Optikern rådde mig att ha på dem hela dagarna under de två första veckorna för att ögat ska kunna ställa om sig,
så märker ni att jag inte har dem på mig får
ni skälla lite. Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0