Skitdag.

Dagen började jättebra med en härlig promenad, känns extra viktigt att komma ut och få
lite frisk luft nu när jag sitter inne och pluggar så mycket på dagarna.
När jag var ute så gick jag och tänkte att när jag kommer hem ska jag lägga över alla mina bilder från
datorn till den externa hårddisken. Man kan ju aldrig lita 100% på en dator.
Kommer hem, sätter på datorn, den klickar lite konstigt men går ändå igång, men inte mer än så!
Varför händer alltid sånt här när man behöver något som mest?
Imorgon har jag tenta, behöver dator för att kunna plugga.
Nästa vecka åker jag till Spanien för Vfu och examensarbete, då måste jag ha en dator.
Så ja, dagen som började bra blev en riktig skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0