Lite mer positiv idag.

Kom hem till 3 nylagda fina golv idag, ganska gött o bara gå hemifrån och när man kommer hem så är det klart.
Så nu har jag ägnat någon timma åt att ställa tillbaka alla möbler.
Har också hunnit med en lunch på Pallas Athena med min fina vän Sara och hennes gubbe som lämnat Norge för att hälsa på Sverige i helgen. Alltid lika kul när du är hemma! Saras lillasyster Ida kom också med på ett litet hörn, jag kom ihåg när hon låg i Saras mammas mage och nu är hon bannemig bra mycket längre än mig och har varit det ett bra tag, tiden går snabbt:)
Nu ska jag plocka lite mer i all bröte innan R kommer hem, det börjar se riktigt respektabelt ut här hemma nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0