Halv 8 hos Erika.

Nu är jag precis hemkommen från Erika, vi har haft "halv 8 kväll" hos henne, mysigt!
Det var spanskcolombianskt tema och hon hade lagat jättegod mat!
Till förrätt fick vi ett slags majsbröd som är väldigt vanligt i Colombia, till det serverades hemmagjorde salsa
och något som liknade creme bonjour.
Till varmrätt fick vi paella med räkor, crabfish och bläckfisk!! Det var en ny och lite skrämmande upplevelse,
små bläckfiskar med armar och sugkoppar och allt! Och jag åt!
Till sist var det dags till efterrätt och OM jag gillade den! Marie kex i botten och sen nån gäggfyllning beståendes
av kondenserad mjölk, vanlig mjölk, ägg och maizena + mandariner har jag för mig det var. Mums!
Nu sitter jag här, mätt och belåten, ska läsa några forskningsdesigner, imorgon är det dags för opponering.
Sov gott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: sara

persika var det;)

2011-02-21 @ 14:46:47
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Ah, ok då Sara!! :)

2011-02-21 @ 21:27:51
URL: http://limasliv.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad bra att du gillade maten! Var lite nervös :p

2011-02-28 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0