Det blev ett vg ändå.

I fredags var det ju som bekant tenta. Statistiktentan från helvetet som alla gick och var oroliga för, inklusive jag.
Jag skrev den iallafall och det kändes bra..ända tills jag fick resultatet på "ping pong" (skolans datasystem)
i söndags kväll. Det stod ig. Orosklumpen i magen byggdes på ytterkligare och jag sov oroligt inatt.
Idag på lektionen fick vi tillbaka tentorna, jag slet till mig min och kollade resultatet..ett VG!
Vi fick också veta att det bara var fem st i klassen som inte klarat tentan, då undrar jag, varför kollar man inte deras
resultat en extra gång innan man lägger ut det på ping pong? Jag är jätteglad över mitt vg men har för stunden väldigt svårt att vara just glad för att jag är så irriterad.
Nu ska jag iväg och luncha med mamma och min bror C. Det kommer nog muntra upp mig iallafall.
Efter det blir det jobb!

Kommentarer
Postat av: Malin Thunberg

Förstår inte...fick du ig eller vg? :)

2011-02-28 @ 21:10:26
Postat av: Maria

Jag fick ett vg! :)15,5 poäng av 17 som var max!

2011-02-28 @ 21:19:13
URL: http://limasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0