Chamallows!

Sitter här med mina anteckningar och min bok "elementär statistik" och tycker lite synd om mig
själv som måste läsa den. Imorgon är det tenta och det kommer gå toppen. (Man måste ha den inställningen)
Förstår inte varför jag alltid blir så sötsugen när jag ska plugga, jag har varit välidgt duktig på
att stå emot det senaste men idag föll jag som en fura när jag kom på att vi hade mini chamallows i skafferiet!
Ååååh mums vad de är goda, det är konstigt att storletk och form kan göra så mycket på godis. I detta fallet är
de små minichamallowsarna mycket godare än stora machmallows. Ett annat exempel är marabous mjölkchoklad med luftbubblor som är mycket godare än den utan luftbubblor. För det är väl egentligen ingen skillnad på
chokladen i sig? Ja...det är ungefär sånthär jag funderar på när jag ska plugga. Nu är det back to buissnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0