Alla hjärtans dag

Jag vill börja med att skicka ut en slängkram till er allihopa såhär på alla hjärtans dag. Här kommer den, kram!
Dagen började med ett besök i skolan, tittade igenom forskningsdesignen en sista igån och skrev till lite,
nu är den äntligen klar och inlämnad. Nu är det dags att ta tag i nästa grej, statistiken!! Den där jädrans
statistiken alltså, massa ord och begrepp hit och dit och det snurrar som en virvelvind i huvudet. På
fredag är det tenta och nästa fredag är det tenta nummer två!
För att berätta något roligare så har hekgen varit helt toppen! I fredags tog vi ett sista avsked av morfar, det var
ingen rolig dag men både begravningen och minnesstunden var fin och på något sätt känns det skönt att nu
få försöka lägga det bakom sig.
I lördags var det inflyttningsfest och födelsedagsfest för R här hemma hos oss, vilken lyckad kväll det blev!
Nästan alla våra vänner var här och det dansades, åt och pratades (m.m) hela kvällen.
på söndagen var det lite småsegt för vissa, R och C sov länge medans jag och S var uppe och städade, diskade
och gick promenad i det underbara vädret. På eftermiddagen kom min och R´s familj och vi firade hans
födelsedag lite till, åt tacos och tårta och hade det allmänt mysigt!
Ska jag få någon fritid i veckan så är det dags för mig att börja plugga nu..SÅ hej svejs på er.

Kommentarer
Postat av: Shelley

:) Kram till dig med!!! Hoppas du och Rasmus får en mysig dag och kväll!! :)

2011-02-14 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0