4 cup of tea.

Är nu inne på min fjärde kopp te, blir lätt så när det är termoskanna till bryggaren, då
dricker man tills teet är slut! Sitter fortfarande ute i Hovslätt och pluggar, börjar faktiskt kännas
helt ok, bara för det så blir jag orolig att det kommer gå dåligt på tentan, bara för att
jag tror det ska gå bra. Bäst att inte tänka på det alls och bara köra.
Angående Big brother igår, tror ni jag orkade sitta uppe och titta?
Svar: Nej
Det blev paus och jag slocknade som ett litet ljus så jag kan fortfarande inte uttala
mig om vad jag tyckte om det.

Kommentarer
Postat av: sara

de e inte så kul än...blir kanske bättre...eller nått....:)

2011-02-24 @ 15:45:38
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0