Dagens kalas.

Så var ännu en dag över. Kalaset idag blev jättelyckat, först fick alla barn gå en tipspromenad sen blev det massa bad i poolen och jacuzzin. Vi hade egentligen planerat lite lekar och mat innan badandet men ja..badet lockade mer, det har ju trots allt varit 30 grader varmt idag! :)
B grillade hamburgare och jag och E serverade dem till alla 20 barnen, jag fick en liten dejavu från min tid på max, lite mysigt även om jag inte vill tillbaka dit och jobba igen.
Förutom kalaset så har dagen varit lugn och skön, jag har varit trött efter den stormiga natten. Hoppas det blir lite lugnar nu inatt. Tyvärr ser det inte så ljust ut, jag hör hur det viner där ute och det knakar i de stora skjutdörrarna och fönsterna.
Nu ska jag sluta klaga, snart åker vi hem till Sverige men först har vi några proppfyllda härliga dagar framför oss. Imorgon börjar vi med frukost på något cafe och sedan tar vi tåget till Malaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0